Postitus

Voit postittaa laitteesi meille. Maksamme paluupostin, jos teemme ilmaisen kustannusarviomme lisäksi myös korjauksen. Palautamme laitteen takaisin veloituksetta, jos emme onnistuneet korjauksessa.

  • Pakkaa ja lähetä paketti alla olevien ohjeiden mukaisesti
  • Lähetä seurantakoodi, omat tietosi ja viankuvaus yhteydenottolomakkeella tai s-postilla. Edullisin ja helpoin vaihtoehto on tehdä Postin verkkopalvelun kautta lähetys. Läppäri mahtuu S/M-koon pakettiin ja maksaa vain 5,90€/7,90€.
  • Kun laite on korjattu, lähetämme laskun ja kun sen suoritus näkyy tilillämme, lähetämme laitteen takaisin. 

Lähetysohjeet

  1. Aloita postin lähetyspalvelusta täältä.
  2. Valitse paketin koko (S tai M).
  3. Syötä yrityksemme nimi WEFIXIT / RADATOR OY ja täppää ”Pakettiautomaattiin / Smartpostiin ”.
  4. Etsi pakettiautomaatti postinumerolla ”00800”.
  5. Valitse lähin pakettiautomaatti meille:
    Posti Smartpost, R-kioski Erätori
    Hiihtomäentie 36, 00804 HELSINKI
  6. Syötä sähköpostimme ja puhelinnumeromme saapumisilmoitus-laatikkoon. info@wefixit.fi /
    0400904040
  7. Syötä omat tietosi ja viimeistele lähetys.
  8. Tulosta ja kiinnitä postilta mailiisi saapunut pakettikoodi/postipakettilappu ja vie paketti lähimpään postiin/pakettiautomaattiin.

Pakkausohjeet

Pakkaa laite hyvin ja käytä aina jotain laatikkoa. Muista jättää laatikkoon laitteen ympärille tyhjää tilaa minimissään 3cm, jonka täytät pehmeällä pakkausmateriaalilla esim. rypistetyllä sanomalehdellä. Pakkauksen tulee olla tiivis, ettei laite heilu sisällä. Lähetä mukaan myös laitteen virtalähde.

Osoitetiedot:

WEFIXIT / RADATOR OY
Susitie 28 VF 12
00800
Helsinki
Puh: 0400 90 4040

Lisäehdot

Jos asiakas ei hyväksy korjauskustannuksia, asiakas vastaa itse paluupostikuluista tai laitteen noudosta liikeestämme. Jos asiakas haluaa jättää laitteen kierrätykseen, emme veloita toimenpiteestä mitään maksuja.